16/11/08

EL PRÓXIMO ORIENTE

Caín és gros, tímid i invisible per a les dones. Treballa com carnisser al barri de Lavapiés, envoltat d'immigrants marroquins, bangladesíes, xinesos, senegalesos, búlgars, peruans ... Però Caín es troba sol. La seva família es redueix al seu germà Abel, que té tot el que Caín enveja: és maco, seductor, està casat amb una dona de bandera i és pare de dos precioses bessones.
La nostra història comença quan Caín descobreix que el seu germà Abel ha deixat embarassada a Aisha, una atractiva veïna, filla d'immigrants de Bangladesh, de religió musulmana.
Caín sorprèn a tots quan decideix fer-se passar pel pare i assumir el manteniment i l'educació de la criatura.

Aquest és l'argument altra pel·lícula que he vist i que té relació amb el tema d'aquest blog. És una comèdia i altra possible forma de conèixer altres cultures i altra religió: la musulmana d'una forma distesa i divertida. Us recomane aquesta pel·lícula per passar un bon moment!!!

4 comentaris:

Juan_José_C_M ha dit...

Hola Miriam! Como asesor oficial de tu blog y el de Lorena me satisface ver como a pesar de mi incapacidad para ofreceros nuevos contenidos, seguís aportando material a vuestro blog. Mi blog sigue de "vacaciones" pero prontro resurgirá de sus cenizas, jeje.

Bueno, voy a ver si me pongo a hacer cosas, que hay mucho para hacer de la uni.

Nos vemos, besos. Ciao!

Miriam_FROM ha dit...

Me alegro que estes satisfecho como asesor nuestro, jeje.
A ver si es verdad q el tuyo acaba pronto las vacaciones q es muy interesante.

La verdad es q si q hay mucho q hacer, pero poco a poco.

Ánimo que mañana ya es viernes y a partir de ahora las semanas serán más cortitas.

Nos vemos en clase. Un beso.

Juan_José_C_M ha dit...

Bueno bueno... viendo el interés mostrado por mi blog complaceré al personal con una nueva entrada.

Atención! Spam publicitario: "La biblia de barro". De ese libro tratará la próxima entrega, jeje

Nos vemos en clase, Suerte con la mini-exposición de la escuela de padres. Ciao!!!!

Miriam_FROM ha dit...

Aqui estamos la Lore y yo en la clase de orientación esperando vuestra entrada por la puerta a ver como exponeis, jeje.
Esperamos esa entrada pronto eh?

Adios majaero.

Besos!